Tuesday 29 December 2015

Struggle is real

I've already posted 4 posts on this blog and I deleted all of them cause they were sh$@. At least I'm 100% sure that no one is reading my lame thoughts. Anyway, I'm going to write again. For no reason tbh. It's christmas break, I'm watching Frozen with my sister, I'm trurly enjoying it and I'm not ashamed. I have no idea what more I could write, because my social life is as exciting as reading this boring book for school, which by the way I haven't even opened yet.

Do tej pory opublikowałam 4 posty na tym blogu i usunęłam je wszystkie, bo były do d$p#. Przynajmniej jestem na 100% pewna, że nikt nie przeczyta moich wypocin. Tak, czy inaczej postanowiłam napisać znowu. Bez powodu. Mam przerwę świąteczną, oglądam Krainę Lodu z moją siostrą, podoba mi się to i wcale się tego nie wstydzę. Nie mam pojęcia co jeszcze mogłabym napisać, ponieważ moje życie towarzyskie jest tak ekscytujące jak czytanie tej niesamowicie nudnej lektury, do której nawet jeszcze nie zajrzałam.

One more thing: I probably shouldn't apologize for my English as nobody is reading this anyway, but sorry for my English.

No comments:

Post a Comment